Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

5.7.05

El poder de l'intèrfon 


Tulurulu-tulurulu! Tulurulu-tulurulu! (l'intèrfon udola.)

Tina: Mani?
Algú: Bon dia. Té un minutet per fer una enquesta?
T: No?
A: No cal ni que m'obri la porta, l'hi puc fer des d'aquí.
T: Segur que serà un minut?
A: Sí.
T: Endavant.
A: Ja està.
T: Eh?
A: Una importantíssima empresa d'estudis de mercat està mesurant el grau de receptivitat de la gent a través de l'intèrfon. L'objectiu de l'enquesta és valorar les possibilitats d'aquest mitjà de comunicació (no rigui, que la sent tot el carrer)... Deia que es vol esbrinar si l'intèrfon seria una bona eina de màrqueting.
T: I aquesta enquesta només consisteix a demanar a la gent si té un minut?
A: Sí, som cinc-cents enquestadors per a tota l'Àrea Metropolitana. La meitat fem aquest tipus d'enquesta i l'altra meitat fa el mateix però porta per porta.
T: I ara per ara n'han pogut deduir res?
A: Oficialment, no. Però resulta que el meu company forma part de l'altra meitat i cada vespre contrastem dades i és clar que l'intèrfon és una eina publicitària a explotar, síssenyor.
T: Curiós...
A: Sí, fins ara no s'ha passat del "correo comercial, ¿puede abrir?", però tot arribarà.
T: M'espanta.
A: No, i ara. Pensi que a la llarga, si els resultats de l'estudi són tan positius com els que obtenim cada vespre la meva parella i jo just abans d'adormir-nos, la modalitat de publicitat per intèrfon acabarà substituint les trucades i les enquestes al carrer.
T: Ja...
A: Sí. Ara tot són trucades, correus electrònics, missatges als mòbils, cartes... L'intèrfon gairebé no sona mai, ningú recorda mai en quin pis vius i sempre t'acaben fent una perduda al mòbil perquè els obris quan són davant del portal. I si no, digui'm, quantes vegades al dia sona el seu intèrfon?
T: Poques, poques.
A: I no li sap greu?
T: Ara que ho diu...
A: I doncs!! Ho veu?? Ja fa més d'un minutet que parlem per l'intèrfon...
T: Ara que ho diu, sí. Però si aquesta tècnica publicitària prospera, s'haurà de comprar una cadireta plegable, perquè si en cada escala ha de tenir converses de cinc minuts amb tots els veïns...
A: Fixi-s'hi, fixi-s'hi! De retruc, el mercat de la cadireta plegable (que tampoc no està en el seu millor moment) en sortiria beneficiat! És una mina, l'intèrfon és una mina!
T: I tant! I pot fer converses a tres i quatre i cinc bandes... Truqui al tercer tercera, que em sembla que hi són...
A: Ah, sí? Esperi's!

Tulurulu-tulurulu! Tulurulu-tulurulu!

Tercer tercera: Si?
A i T (alhora): Holaaaa!!! Té un minutet per fer una enquesta???



Creative Commons License