Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

7.9.05

Vull anar a un reality show 


Hola, em dic Tina i m’he presentat a Operación Triunfo perquè crec que em mereixo gravar un disc i tenir una carrera musical ja que canto a la dutxa, he anat dues vegades a un karaoke i els dos cops vaig clavar el Nino Bravo cantant ¡Américaaaa, Américaaaa! amb falset i tot.

Hola, em dic Tina i m’he presentat a Gran Hermano perquè penso que sóc la persona indicada per participar en aquest concurs, ja que sóc una crack en la convivència i els jacuzzis.

Hola, em dic Tina i m’he presentat a La Granja perquè ningú muny com jo una vaca i perquè m’agradaria rentar-me les dents cada matí al costat del Rappel i l’Arévalo.

Hola, em dic Tina i m’he presentat a La Casa de tu Vida perquè crec que el copilot i jo som una parella prou sòlida per resistir en una situació així i perquè tot l’estiu que observem com treballen els paletes i en sabem un niu.

Hola, em dic Tina i m’he presentat a Gente de Primera (apadrinada per Bertín Osborne, esclar) perquè crec que sóc la persona ideal per representar a Espanya al Festival d’Eurovisió. Diuen que canto com el José Vélez. ¡Oh! Michelle, ¿dónde estás? Yo no sé si tú recordarás...

I no hi ha manera d’entrar en un reality. Ara diu que en faran un de Miss i Míster España. Hi insistiré, però em diu la intuïció (femenina, masculina, singular i plural) que no m’agafaran, que fallaré en el test psicològic!?

NOTA: Al Rebost, una recomanació editorial.



Creative Commons License