Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

14.12.05

Canviar de cadena 


|1|

Va, ajuda’m a baixar la cadena i els altaveus, que tinc el cotxe mal aparcat. (...) Tu porta els altaveus que no pesen, ja porto jo la màquina. Aix, el comandament, posa-te’l a la bossa, pots? (...) Va, tira, baixa, ja tanco jo. Vés baixant, que encara ens fotran una multa. (...) Ei, vas bé? No ensopeguis a l’escala, tu, ara. (...) No t’hi deus veure amb els dos altaveus davant dels nassos. (...) Ah, bona idea, baixar de costat, incòmode però segur. (...) Collons, segur que no hi cap un ascensor pel forat de l’escala? (...) No és veritat, no dic sempre el mateix. (...) Rondinot!? Quan t’enxampi...! (...) Aguanta la porta amb el peu, que passo. Gràcies. Deixa els altaveus a terra, sisplau. (...) Les claus del cotxe les tinc a la butxaca, agafa-les. No, a l’esquerra. Vés a obrir, jo ja vigilo els altaveus. (...) Ei, va, vine i agafa els altaveus, que jo vaig tirant cap al cotxe amb la màquina. Collons, quin mal els braços. (...) Vaaaa, vineeee. (...) Hòstia, bon moment per trobar-se un conegut... Uf, abraçada i tot, n'hi ha per estona...


|2|

—Amigo, ¿tú vendes?
—Què?
—¿Tú vendes máquina?
—No, no, estoy esperando a mi mujer que... El coche... Mmmm... Es para la asociación de... Mmmm... ¿La quieres?
—Sí-sí, amigo.
—Ah, mmm... ¿Cuánto?
—20.
—Apa aquí! 70.
—40.
—60.
—55, no más, amigo.
—Un momento. (...) Nenaaaaa! Vine un moment! (...) I vinga abraçades...


|3|

Què, anem a sopar? (...) Va, nen, gastem-nos els euros de l’«amigo», no? Ep, però posa’t guapo que avui toca marisc i vi blanc, va. (...) Homeee, no voldràs anar a fer un entrepà i una amanida, no siguis cutre. (...) Verd caqui i verd fosc no combina gaire, que no ho veus? (...) Amb aquesta camisa et queda bé aquell jersei que et va regalar ta mare pel sant. I espavila que no trobarem taula. (...) Ai, espera, que em canvio de bossa, que aquesta no lliga amb l’abric. (...) Em portes la de pell verda que tinc a l’armari de l’estudi? (...) Va, que mentrestant buido la bossa, rei. (...) Hòstia! L’«amigo» s’haurà d’aixecar cada vegada que vulgui apujar el volum de la música, nen! Fot una setmana que em passejo pel món amb el comandament de la cadena a la bossa.



Creative Commons License