Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

7.12.05

poes-hip-a 2 

Soy la profecía en persona
y vengo de Badalona.
Si te acobardas,
mejor te largas.
Se le pasó el arroz
a tu voz.
Escribo rimas, les hago el amor
y cobran vida.
Tu novia es una rima mía.
Enchufa ese micrófono a mi alma.
Erre a pe porque sí y punto.
Las palabras me acarician en la garganta.
Improvisando soy un fiera.
Estoy en una época feliz
en que todo marcha bien:
no sólo comí,
desayuné y cené perdiz.

És tot el que puc afegir des de la meva ignorància hip-hopaire: un collage d'algunes de les frases que vaig poder caçar i escriure abans no se m'omplís el cap amb versos nous. És molt difícil prendre notes en un concurs de rap, i encara ho és més desxifrar-les uns dies després.

En honor als recitadors, cal dir que el collage no està gaire a l'alçada del que es va escoltar al hall del CCCB divendres i diumenge al vespre.

Deixo aquí l'intent d'aproximació a aquesta cultura, que continuïn els entesos. Ara, si us assabenteu d'algun concurs d'improvisacions, digueu-m'ho, que m'hi he enganxat.

NOTA: A l'Ima(t)ginari, un cuc ballant hip-hop!?



Creative Commons License