Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

1.2.06

Tres recomanacions per anar fent temps 


Ara que vaig més justa de temps, que no tinc gaire estona per volar..., ara comença a fer sol, ara es fan coses que m'interessen!?

Ara que els minuts compten, passo les estones mortes visitant les agendes de tota mena d'entitats, per veure tot el que em perdré.

Aquí us deixo tres recomanacions, espero seguir-les jo també. Se n'accepten més, i si algú ens fa cas, té aquí sota la finestra oberta per fer-nos-en dentetes. Preneu nota:

1. La que caduca avui
A les 19 h, al CCCB, s'estrena el documental sobre Miquel Bauçà d'Agustí Villaronga, Miquel Bauçà, poeta invisible. Més informació aquí.*

2. La que no caduca
S'acaba d'estrenar el web de J. F. Mira, elaborat per Jordi Palou, l'artífex de Rodamots.

3. I una a llarg termini
Els dies 8, 11 i 25 de març, també al CCCB, tindrem l'ocasió de (tornar a) veure El espíritu de la colmena, El sur i El sol del membrillo respectivament, per 3,60 euros/sessió. Tot plegat dins de l'exposició Kiarostami-Erice Correspondències que s'inaugurarà el proper 9 de febrer a les 19 h i que podrem veure fins al 21 de maig d'enguany. Més informació sobre les sessions aquí.

*Els que ho llegiu massa tard o no hi pugueu anar, sapigueu que al 33 no trigaran gaire a emetre el documental.



Creative Commons License