Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

10.3.06

Bon dia cada dia 


Bondiasócelcarter.
Bondia.
Bondiasócelcarter, cada matí a quarts de deu.
Bondia, i li obro la porta de baix.
Bondiasócelcarter amb català d’Osona.
Bondia amb català del Maresme.
Bondiasócelcarter, i amb això en tens prou.
Bondia, i per què no puges?
Bondiasócelcarter, la carta te la deixo a la bústia.
Bondia, i per què no me n’arriben, de certificades? Jo et signo el que vulguis.
Bondiasócelcarter, i d’aquí no passo.
Bondia, en vull més.
Bondiasócelcarter, tinc més cartes per repartir.
Bondia, que s’esperin.
Bondiasócelcarter, no totes són factures.
Bondia, segur que no són lletres d’amor.
Bondiasócelcarter, potser Vodafone és el pseudònim d’un teu amant secret.
Bondia, només em vol pels diners.
Bondiasócelcarter, hi ha un sobre gran que no cap a la bústia.
Bondia, puja-me’l, moreno, que estic fent cafè.
Bondiasócelcarter, te’l deixo damunt dels comptadors de l'aigua.
Bondia, no em truquis més, bandarra.
Bondiasócelcarter, fins demà.
Bondia, no t’obriré.
Bondiasócelcarter, sempre dius el mateix.
Bondia, demà baixaré.
Bondiasócelcarter, no t’atreveixes.
Bondia, vull veure’t la cara.
Bondiasócelcarter, no ho espatllem.
Bondia, no tens curiositat?
Bondiasócelcarter, no ets l’única.
Bondia, en tens una a cada porta.
Bondiasócelcarter, sí, però tu...
Bondia, jo res, vés-te’n.
Bondiasócelcarter, fins demà.
Bondia, demà és dissabte, no m’enredis.
Bondiasócelcarter, bon dia sóc el carter.
Bondia, bon dia.
Bondiasócelcarter, mmmm...
Bondia, mmmm..., més!



Creative Commons License