Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

3.5.06

Bufanda o Terrassa? 


A: Ei, aquest vespre anem al cine, no?
B: Què dius ara!? Si anem a Terrassa!
A: No se m’hi ha perdut res a Terrassa, a mi.
B: Doncs t’ho perdràs, si no véns.
A: El què?
B: No em puc creure que no ho sàpigues! Va, et donaré una pista... Lloc: la Jazz Cava. Què, hi caus?
A: No, no. Em vols fer anar a Terrassa per escoltar jazz? Un altre dia, vols?
B: Que no, que no.
A: Doncs què??
B: Ostres, sí que estàs poc informat, nen!
A: Collons, m’espantes!! Què és el que he de saber que passa avui...?
C: Eeeeei, eeeei. Aquesta nit festa grossa!
A: L’altre!
B: Ara m’agrades! Veus? En C sí que n’està al cas.
C: I esclar! I qui no? En parla tothom!
B: Bé, tothom tothom...
C: Collons, si els diaris en van plens!
A: No hi caic, no hi caic...
B: Home, els diaris... Vols dir que no exageres?
C: Gens ni mica, tio. Avui festa grossa!! Ja tinc la bufanda a punt!
A i B: La bufanda????
C: Síiiiiiiii! Baaaaarça, Baaaarça!
B: Collooooons, un altre que ve d’Arbeca... Quin parell!
A: Ah! El Barça, esclar!! Hòstia, B, i per què l’hem d’anar a veure a Terrassa?
C: A Terrassa?
B: Aneu a cagar. Jo me’n vaig a Terrassa, aquest vespre. Ja us ho fareu.
A: Deixa’l, tio, diu que se’n va a la Jazz Cava, però no hi ha manera que em digui què coi hi fan, allà, avui...
C: Bah...
B: Per un partit de re del Barça us deixareu perdre la festa de Terrassa?
C: Un partit de re? Eiiii, que avui podem guanyar la lliga!
B: Ja la vau guanyar l’any passat, tira, tira!
A: Escolta, B, em pots dir què cony fan a Terrassa avui que ens hem de perdre el partit del Barça i tot??
B: Ara no em dóna la gana. Emboliqueu-vos la bufanda, aneu al bar de sempre, foteu-vos fins al cul de cervesa i acabeu deixant-vos la veu a Canaletes. Jo me’n vaig a Terrassa a disfrutar de la bona música i la bona companyia i a celebrar els quatre anys d’uns bons amics, els de Paper de Vidre. I el Barça que guanyi, eh?, però ja ho veuré als diaris, que només saben anar plens d’aquestes coses...
A i C: Paper de Vidre!!! Tens raó!!!
B: Re, re, vosaltres al bar, que els de Paper de Vidre no fan bufandes!
A: Eiii, doncs en podrien fer, no?
C: Cony, A, anem a Terrassa, i de tornada ja repescarem la festa a Canaletes, no?
A: Va, sí! Qui hi actua?
B: Òscar Intente, Roger Puig i Sanjosex. Comença a les 20.30 h, i NOMÉS val 3 euros.
C i A: Uàaaaa! Som-hi!

NOTA: Aquest diàleg no és real. Avui és possible que s'adotzenin els embufandats a Canaletes, però mentrestant una colla de privilegiats serem a Terrassa escoltant bona música i celebrant el quart aniversari d'una revista que és més que una revista, perquè hi ha unes persones darrere que la fan per amor a l'art i es mereixen una festa com la d'avui. Vosaltres trieu: Bufanda o Terrassa? Jo ho tinc clar.



Creative Commons License