Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

1.6.06

Dipòsit ple 


Precisament ara que us vull explicar la presentació, no trobo la manera de començar, així que primer que res diré el que ja vaig dir ahir, però que no puc evitar repetir aquí avui, amb la ressaca del dia després:

Gràcies.
El combustible de L'aeroplà del Raval
sou vosaltres, els lectors,
i amb dies com el d'ahir
el dipòsit queda ben ple per força temps.

Dit això, el millor que podria fer seria tancar el post i dormir la mona, però intentaré donar més detalls per als que no vau venir (i sisplau, els que hi éreu, esteu convidats a matisar, afegir, corregir, contradir, etc.).

Aquí una altra foto de l'acte...

Evidentment, no puc reproduir tot el que es va dir ahir a l'Horiginal, i amb prou feines si podria repetir el que vaig dir jo, perquè us confesso que m'havia fet un miniguió en un paper, i el paper es va quedar a la bossa, i abans de pujar a l'escenari vaig donar la bossa al copilot perquè me la guardés!? Així que vaig improvisar del tot, perquè en aquells moments d'emoció continguda era impossible recordar què havia apuntat, a la tarda, en el paper salvador que finalment s'ha quedat plegadet en quatre parts aquí al costat meu, i que no goso ni obrir per no veure tot el que em vaig deixar de dir.

Cal dir, a més, que El Perdedor de Carn de Banqueta se m'ha avançat i ja n'ha fet una crònica, que us convido a llegir ipso facto, perquè jo no ho sabré fer millor. Així que amb aquest jòquer a la mà, em relaxo una mica i ja no m'obligo a fer-ne una relació, dels fets d'ahir. Ah, i ara veig que la Dju també hi ha dit la seva. Gràcies als dos!

Corro el risc de fer-me pesada si us torno a agrair a tots el que vau fer ahir, però m'és igual, perquè no me'n puc estar.

Abans que res, torno a agrair a l'Ester que confiés en les possibilitats de L'aeroplà en paper, sense ella això no hauria estat possible. I després de tants mesos de preparació, dedicació, til·les, quedades, reunions, proves d'impremta, visites a la ràdio i la tele, entrevistes i altres ensurts, li he de dir que malgrat tots els nervis que he passat per culpa/gràcies al llibre, ha valgut la pena, de totes totes.

Després, un agraïment gegant a en Màrius, perquè recordant ara tot el que va arribar a dir ahir del llibre (quina manera d'exprémer-lo!), em torno a posar vermella però també, ara en privat, m'estarrufo de mala manera. Quina sobredosi d'autoestima creativa que em vas regalar!

I tot i que confesso que el vaig conèixer una hora abans de la presentació, una abraçada d'agraïment per a en Max Besora, que va triar i llegir la mar de bé els textos i va contribuir a fer més amena la presentació.

A partir d'aquí, primer de tot un aplaudiment a tota la família present ahir entre el públic, que vau ser el meu referent visual quan mirava cap a les taules i envermellia amb els comentaris d'en Màrius.

I sobretot un aplaudiment a part, amb mans i peus, per al copilot, sense el qual no hi hauria cap aeroplà, perquè conduir-lo sola és impossible!

I un olé-olé a tots els amics que us vau prendre la molèstia de venir, escoltar, animar, petonejar-me i donar-me copets a l'esquena, no sabeu el que vau fer: estic orgullosa de tots vosaltres. I comentari a part per a la petita Berta, que va ser la nota de color de l'acte!

I tot i que alguns també són amics, ja, mereixen un comentari a part els blocaires que ahir corrien per allà, i que passo a enumerar perquè avui la casa és gran i això serà un festival d'enllaços i recontraenllaços:

Cucucaracha
Ima(t)ginari (rip)
Espais tacats
La segona perifèria
El funcionari feliç
Wuniatu
Carn de Banqueta
El cançoner de la Lola
La dona del temps (rip)
Les paraules i els dies (rip i sense enllaç, ja)
Entrellum
Paper de Vidre (no és un bloc, però vull que surti a la llista; ah, per cert, voteu, voteu!)
Viajes, papeles y otras rodalies
The blot
Fryslan
Formaire o aleppo

Espero no deixar-me'n cap, ja m'ho direu.

I, evidentment, agrair a tots els desconeguts que vau acabar d'omplir la sala, que vau fer caliu i alguns dels quals vaig conèixer després.

Va ser agradable veure-us a tots, va ser enriquidor parlar amb gairebé tothom, posar cares a noms, posar noms a cares, reveure gent que feia temps que no veia, ajuntar tots els amics en una sola nit, tenir la família a prop, i gaudir d'una vista meravellosa des de la tarima, amb la banda sonora d'un trio perfecte.

Afegit: M'havia deixat d'esmentar la gent de l'Horiginal, amb en Ferran i senyora al capdavant, una parella entranyable amb qui vaig acabar sopant ahir, un sopar a deshora però amb molt bona companyia i algun moment... hilarant!



Creative Commons License