Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

25.1.07

Ets 


El meu cafè i la meva til·la. La meva aspirina i la meva malaltia. El meu nord i el meu google. Una amanida fresca i un guisat ben condimentat.

Els meus peücs i les meves sandàlies. El meu barri i el meu llit. El meu mercat i el meu caprabo. Un bon destí i un llarg viatge.

El meu llapis i el meu teclat. La meva ràdio i la meva música. La meva pel·lícula i el meu llibre. Un verb transitiu i un adjectiu qualificatiu.

El meu mentrestant i el meu després. La meva son i la meva vigília. El meu calendari i el meu rellotge. Un telèfon en línia i una adreça segura.

El meu antivirus i el meu spam. El meu dilluns i el meu diumenge. La meva manta i el meu ventilador. Un glop de vi i un got de llet.

El meu malson i la meva calma. El meu aeroplà i el meu tros de terra. El meu pilot i el meu copilot. Un racó fosc i un espai obert.



Creative Commons License