Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

23.1.07

L'abc de la hipnosi 


La senyoreta Bucle m'ha tingut segrestada uns quants dies, teixint una teranyina de trucades al meu voltant, marcant el meu número de telèfon dia i nit. Entre trucada i trucada, una jove veu anònima va trucar demanant per la Càndida, però vaig haver de penjar de pressa perquè trucaven per l'altra línia (era Madame B, esclar).

Recuperada del segrest, en un autobús qualsevol de la ciutat, una noia asteca em va hipnotitzar de la manera més senzilla: es va posar nivea al palmell i es va començar a fregar les mans en cercles perfectes. Els ulls se'm van quedar enganxats en aquells dits foscos untats de crema i la hipnosi va durar uns quants dies.

Asteca, Bucle i Càndida (futur, present i passat de les meves hipnosis) se m'han aparegut en somnis. Madame A em deia que no podia agafar l'auricular perquè tenia els dits relliscosos. Madame B m'explicava del dret i del revés com s'hidratava ella les mans. Madame C em demanava que li truqués encara que embrutés les tecles de nivea.

Anit no vaig somniar en res més que en unes mans resseques, un pot buit de nivea i un mòbil sense bateria. Fi de la hipnosi, i del bucle.



Creative Commons License