Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

26.2.07

El poder laxant dels serveis d'atenció al client 


El poder laxant dels serveis d’atenció al client per via telefònica és cada dia més esfereïdor. Algun metge incompetent n’hauria de fer un estudi (s’entén que els competents tenen altra feina que calcular tants per cent). Des del «Buenos-días-le-atiende-Begoña-en-qué-puedo-ayudarle» ja se’m comencen a remoure les tripes, i la cosa va en augment quan sento el primer «no-me-consta-doña-Cristina». Tant és així que quan vaig restreta truco a Ya.com o Vodafone (les meves preferides) i desfilo cap a Can Roca amb un somriure triomfador: sé que en sortiré més feliç. El problema ve quan hi he de trucar per problemes tècnics reals i, en canvi, tinc la flora intestinal al dia.

Begoña: Buenos días, le atiende Begoña, ¿en qué puedo ayudarle?
Tina: Hola, no em funciona el wifi.
B: Disculpe, no la he entendido.
T: Hola, no me funciona el wifi. (Noteu que el canvi d’idioma només afecta un parell de lletres que s'intercanvien les posicions: em passa a ser me.)
B: ¿Sería tan amable de decirme su DNI?
Tina: Sí.
B: ...
T: ...
B: ¿Perdone?
T: ¿Sí?
B: ¿Su DNI?
T: Ah, sí: XXXXXXXX, y la letra X, de Xilófono.
B: ¿Es usted Cristina Vallès?
T: Sí, la misma que viste y calza. (Quan truco a aquests llocs aprofito per treure la pols a la meva col·lecció de refranys en espanyol.)
B: De acuerdo, doña Cristina, dígame, si es tan amable, si es usted la titular de la línea. (El tractament d'Infanta és el primer cop de puny a les entranyes.)
T: Sí, se lo digo: sí lo soy, doña Begoña.
B: De acuerdo. ¿Qué es lo que le pasa, doña Cristina?
T: No me funciona el wifi, doña Begoña.
B: De acuerdo, doña Cristina, dígame, si es tan amable, qué tipo de módem tiene usted.
T: Sí lo soy. El módem XXX, con X de xilófono, doña Begoña.
B: De acuerdo, doña Cristina, dígame, si es tan amable, si están todas las luces del módem encendidas.
T: Sí lo soy. Y sí lo están, doña Begoña.
B: Un momento, doña Cristina.
T: De acuerdo, doña Begoña.

(...)

El «momento» dura més de deu minuts, així que me’n vaig al lavabo, poso el «manos libres» i assajo uns passos de ball amb el fil musical de la companyia. M’agrada com llisquen les sabates sobre les rajoles del bany, i com ressona la meva veu...

B: ¿Doña Cristina?
T: ¿Doña Begoña?
B: ¿Está ahí?
T: ¿Estoy ahí?
B: ¿Hola?
T: ¡Hola!
B: Doña Cristina, me informan que hay una avería en su zona.
T: Doña Begoña, ¿en qué zona estoy?
B: Gracias por utilizar el servicio de atención al cliente de…

José Coronado hauria de protagonitzar els anuncis d’aquesta gent, ni Activia ni romanços. «Està ocupaaaat!» Sempre acabo posant-me intestinalment al dia a la seva salut.



Creative Commons License