Nedstat Basic - Web site estadísticas gratuito
El contador para sitios web particulares
Contador gratuito L'aeroplà del Raval | Tina Vallès <$BlogRSDUrl$>

2.1.07

Propòsit acomplert 


Ha passat un any i com a mínim puc dir que he acomplert un dels propòsits del 2006, aquest. Al final, no ha estat una llibreta, sinó un document d'Excel, però pel cas ve a ser el mateix, i les conclusions són:

1. El 46,81 % dels llibres que compro en un any els llegeixo el mateix any.
2. el 51,22 % dels llibres que llegeixo en un any els he comprat aquell any.
3. El fet de portar un control dels llibres que llegia en alguna ocasió m'ha esperonat a llegir més.
4. El fet de portar un control dels llibres que comprava m'ha estalviat algunes compres compulsives de llibres.
5. El propòsit ha estat acomplert però un any després no li veig la utilitat.

Deso l'Excel a la carpeta d'inclassificats, i a partir d'ara m'estic de llistar títols i em dedico a llegir, que això de calcular tants per cent no m'aporta res de bo. Abans, com a curiositat, quatre dades (per treure una mica més de rendiment a la cosa):

1. El primer llibre que vaig comprar el 2006 va ser Cómo me reí, de César Aira (i l'he llegit durant el 2006). El darrer, Tòquio blues, d'Haruki Murakami (que encara no he llegit).
2. El primer llibre que vaig llegir el 2006 va ser El hombre malo estaba allí, de Manuel Hidalgo (me'l van deixar, no el vaig comprar), i l'últim ha estat Un home de paraula, d'Imma Monsó (comprat el 2006, esclar).
3. He començat el 2007 llegint Incerta glòria, de Joan Sales (un pecat no haver-lo llegit encara!). Encara no he comprat cap llibre.
4. Els quatre millors llibres del 2006 són: La terra retirada, Mercè Ibarz; Las catalinarias, Amélie Nothomb; Entre dos silencis, d'Aurora Bertrana, i Un home de paraula, d'Imma Monsó (l'ordre és cronòlogic de lectura, no pas de preferència).

I el 2007 espero llegir més, sobretot dimecres a la nit.



Creative Commons License